nike free
Collingwood coach Nathan Buckley så masser af opmuntrende tegn efter give 2010 Premier League player Brent Macaffer, som vil gennemgå klubbens rå spillere erfaring i AFL optakten til sæsonen konkurrencen i Sydney på Saturday.But en alvorlig knæskade scanner på en anterior pådrog collaterale (ACL), var Saturday night's indlysende downer for Magpies,
nike free.Macaffer joinforbinder en langvarige skade liste med Alan Didak (musculi)Ben Johnson (hamstring), Harry O'Brien (hånd) og Ben Reid (skulder) optræden i en liste over spillere ikke tilgængelig for Blacktown sammenstød.Mangel af så mange premiership spillere leveres dog den perfekte platform til uprøvede talenter til shine."NAB Cup er om at finde ud af om din liste dybde,"sagde Buckley efter sin side vinder over Western Bulldogs og større Western Sydney."Alle vores unge blokes var op om og vil være bedre for erfaringer."Buckley peget på Jackson Paine, Peter Yagmoor, Jarrod Witts, Jonathon Ceglar, Shae McNamara og Marley Williams - alle endnu at spille et spil, AFL - for ros.Paine, en nøgle fremad taget med pluk No.50 i sidste års udkast, produceret højdepunktet i natten når han roligt flåede off en spektakulær match-vindende mål fra grænselinjen i tre point vinder over GWS.18-Årige optaget, der var et touch og lykke."Jeg forsøgte at kvadrat det og gøre det team, men i sidste ende kiggede egoistiske,"fortalte han klubbens hjemmeside."I sidste ende jeg fik mål,
nike free run, og det var temmelig spændende. Jeg håber min højtideligholdelse Filhåndtering også 'wankery'."Buckley var tilfreds med sin afgifter første hit-out for år."Naturligvis at få vinder blev et større mål,"sagt Buckley."Vi forventer at vinde alle spil, vi spiller. Måske vil nogle folk se på truppen og sige måske det ikke er den måde, vi har valgt holdet."Men i sidste ende vi behov for blot de (ung) spillere at få nogle erfaringer spiller deres roller og thoug.