91 integra auto to five speed swap

91teggyra

stygg
I just an 91 integra 2 dr auto for 300. Runs good is clean has new front tires brakrs struts. Has 240k on it. Onlyvproblem is its an auto. Girl cant drive stick and was too good of a deal to pass up. Have had car fpr almost a month and cant stand the slush box no longer. Buddy has an integgy same year color everything but*** a stick and he wants five for it. Car is beat up but runs decent. Was wanting to know what all i needed feom it to swap. I know tranny and ecu. What else? Any info would be appreciated.

emd513

New Member
Don't need ecu. There the same on auto r man in our cars. U will need pedal assembly. I would do a cable system be cheaper n works just as good. Transmission. Need a swap mount for passenger side a rear t bracket clutch pressure plate flywheel. You will need 5 speed flywheel bolts. Shift linkage, shifter will have to make a cover r have one made for the shifter area that is left open. Axles are The same. Then a little wiring for neutral safety which I did not do or the reverse lights. That should cover it. About 1200-1500 in parts you do the labor.

Sent from my DROID RAZR using Tapatalk 2

xlpyddlse

New Member
nike free

Collingwood coach Nathan Buckley så masser af opmuntrende tegn efter give 2010 Premier League player Brent Macaffer, som vil gennemgå klubbens rå spillere erfaring i AFL optakten til sæsonen konkurrencen i Sydney på Saturday.But en alvorlig knæskade scanner på en anterior pådrog collaterale (ACL), var Saturday night's indlysende downer for Magpies,nike free.Macaffer joinforbinder en langvarige skade liste med Alan Didak (musculi)Ben Johnson (hamstring), Harry O'Brien (hånd) og Ben Reid (skulder) optræden i en liste over spillere ikke tilgængelig for Blacktown sammenstød.Mangel af så mange premiership spillere leveres dog den perfekte platform til uprøvede talenter til shine."NAB Cup er om at finde ud af om din liste dybde,"sagde Buckley efter sin side vinder over Western Bulldogs og større Western Sydney."Alle vores unge blokes var op om og vil være bedre for erfaringer."Buckley peget på Jackson Paine, Peter Yagmoor, Jarrod Witts, Jonathon Ceglar, Shae McNamara og Marley Williams - alle endnu at spille et spil, AFL - for ros.Paine, en nøgle fremad taget med pluk No.50 i sidste års udkast, produceret højdepunktet i natten når han roligt flåede off en spektakulær match-vindende mål fra grænselinjen i tre point vinder over GWS.18-Årige optaget, der var et touch og lykke."Jeg forsøgte at kvadrat det og gøre det team, men i sidste ende kiggede egoistiske,"fortalte han klubbens hjemmeside."I sidste ende jeg fik mål,nike free run, og det var temmelig spændende. Jeg håber min højtideligholdelse Filhåndtering også 'wankery'."Buckley var tilfreds med sin afgifter første hit-out for år."Naturligvis at få vinder blev et større mål,"sagt Buckley."Vi forventer at vinde alle spil, vi spiller. Måske vil nogle folk se på truppen og sige måske det ikke er den måde, vi har valgt holdet."Men i sidste ende vi behov for blot de (ung) spillere at få nogle erfaringer spiller deres roller og thoug.